Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Dat valt weer mee. Hulde! Mag ook wel eens gezegd worden.
Nou nee, dit duurde veel te lang en was als belangrijkste verkeersader tussen hoorn en amsterdam slecht gedaan. Ze hadden beter alles tegelijk kunnen doen, dan was dit in april al klaar geweest.
Slechte planning inderdaad. En daarbij waren teveel alternatieve routes tot ‘verboden gebied’ verklaard. Op naar het laatste stukje N247 in Katwoude tussen Kloosterdijk en Lage-/Hoogedijk (dat ook meteen in april al gedaan had kunnen worden) en de vervanging van de Bernhardbrug.
Alle tegelijk? Dat lijkt me niet.
Als ze dan ook de afsluitingsborden meteen even opruimen…..
Ik heb vanavond nog omgereden via de A8 en de A7 omdat op de ring nog wordt aangegeven dat de weg dicht zit. En met een caravan erachter ga ik niet riskeren dat ik vast kom te zitten.
Die verwijzingsborden kunnen niet eerder weg dan wanneer de N247 weer open is, anders loop je echt vast. Er zal dus altijd een tijdje sprake zijn van “onterecht omrijden” en hier zal waarschijnlijk de planning en daaraan verbonden inroostering gehandhaafd zijn, omdat het werk geen weken, maar slechts uren eerder gereed was.