
Vooralsnog worden de supporters van Willem II geweigerd bij de wedstrijd tegen FC Volendam aanstaande zaterdag, Op het spel staat een plek in de eredivisie: promotie voor Willem II of degradatie voor FC Volendam.
Het bestuur van Willem II heeft gisteravond aangegeven opnieuw naar de KNVB te stappen om de onwenselijke situatie van het weigeren van uitsupporters te voorkomen.
Het waren toch onze eigen volendammertjes die dit aan gericht hebben. Die moeten ze nooit meer toelaten. Schorem.
Gewoon nog 10 politiehonden inzetten, dan wordt het wel minder. Als ze lieve ma en pa moeten vertellen dat ze door een politiehond zijn gebeten. Hoe komt dat da’n arum keind?
Niet proberen grappig te zijn….