Aan het dorpslint van Kwadijk is dinsdagmiddag voor de derde keer vandaag een storing met de spoorbomen bij de spoorwegovergang. Dat kan levensgevaarlijke situaties opleveren. De spoorbomen gaan niet meer omhoog. Auto’s, fietsers en mensen te voet komen tijdens het oversteken in gevaarlijke situaties terecht, omdat er regelmatig treinen passeren.
Klik hier voor het artikel op de site het NHD.
Als ik thuis ben en in de gaten krijg dat de bomen wel erg lang dicht blijven, probeer ik ‘de boel’ te regelen, wat meestal wel lukt, sommige durven niet door de dichte bomen te rijden en draaien om, ALTID GOED UITKIJKEN!