
Volgens de politie zijn tussen zaterdag en maandag drie mensen aangehouden in Zandvoort. Twee van hen werden opgepakt voor het verstoren van de openbare orde. Het gaat om een 32-jarige Haarlemmer en een 20-jarige man uit Edam-Volendam. Daarnaast werd een 20-jarige Haarlemmer aangehouden bij een strandopgang, omdat hij dronken was en voor overlast zorgde.
Lees hier het hele Premium artikel op de site van het NHD.
Hij heeft 2 paspoorten neem ik aan
Pas op met wat je schrijft, Johannes. Ik opperde ook dat het moestuinproject in de Singelwijk hiermee al vruchten begon af te werpen, waarmee we qua ironie ‘in dezelfde richting zitten’, zeg maar. Hoewel mijn reactie me geen acute reden leek voor verwijdering, dacht de webmaster daar toch duidelijk anders over.
Rubber, ik (heb ge)werk(t) met heel veel mensen die, zoals jij het zo ironisch noemt, twee paspoorten hebben. En die daar tot vervelens toe te pas en te onpas, en vooral ongevraagd, door types als jij aan herinnerd worden. Maar ze nemen het je niet kwalijk; niet iedereen kan hun werk- en denkniveau bereiken.
Bij de supporterrellen met de Hekside had niemand een ‘dubbel paspoort’.
Johannes en Rubber zijn erg goed in meten met twee maten.
Ze hebben nog nooit iemand met twee paspoorten ontmoet, maar hebben wel een vooringenomen kinderlijke mening.
Nee Frank de Groot, jammer voor jou maar ik meet niet met twee maten. De supportersrellen met de Hekside veroordeel ik ook in niet mis te verstane bewoordingen. Ook de dubieuze rol van Hekside-voorman Henk de Boer komt in mijn reacties regelmatig voorbij. Dat ze daarna vaak weer weggehaald worden, daar kan ik niets aan doen. Terug naar het Singelwijkprobleem: dit wordt doodgezwegen en moet veel vaker ge-/benoemd worden.