Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Het zou eerlijk zijn wanneer er ook vermeld wordt dat bij de aanleg van de Marker Wadden vervuild slib is gebruikt, onder andere afkomstig van Tata Steel. Daar weet Donald Pols alles van
Dit is een bericht (radiofragment) van vier jaar geleden! Inmiddels zou er weer een nieuwe, actuele Natuurthermometer Markerwadden moeten zijn, maar die kan ik nergens vinden.
Dan is dit rapport waarschijnlijk nog slechter
Dus dan krijg je geen rapport meer
En niet alleen Tata steel ook uit België vervuilde bouw grond en wie wat nog meer 🤔
Andere,
Er is wel een Natuurthermometer Markermeer-IJmeer te vinden op Platform IJsselmeergebied van RWS. Hier maken de Marker Wadden deel van uit. Die Natuurthermometer wordt om de drie jaar gemaakt, als ik het goed heb onthouden.
Misschien heb je daar wat aan.
Triest en treurig en ondertussen worden sportvissers met een kluitje in het visloze riet gestuurd door een overoptimistische Visunie, die zich onterecht manifesteert als een blije eikel zodra het over de visstand gaat. Echte sportvissers weten wel beter.
van visserlui zou ik wel eens willen weten of de kwaliteit van de vis, gevangen rond de Marker Wadden wel of niet goed is
Dan moet je goed zoeken… Zoveel zijn er niet meer.
Laura Bromet weet het toch ook wel?