
Ter gelegenheid van dit bijzondere jubileum hebben we vandaag de bewoners van Jonkerhof en De Keern verrast met een lekkere traktatie, en op de scholen zijn ijsmuntjes uitgedeeld. We kijken met veel plezier terug op een prachtig jubileum, dat afgelopen weekend werd afgesloten met een geweldig feest. Dank aan iedereen die heeft meegevierd en het heeft mogelijk gemaakt. Gefeliciteerd, Landsmeer, met deze indrukwekkende mijlpaal van 700 jaar!