
Het juridische conflict tussen de provincie Noord-Holland en gemeente Amsterdam is aanbeland bij de hoogste bestuursrechter van het land. De Raad van State zal zich uitspreken over de vraag of de provincie de vergunning voor de komst van drie windmolens op de Noorder IJ-plas terecht heeft afgewezen. De provincie wees de vergunning voor de windmolens af vanwege bezwaren op het gebied van verkeersveiligheid. Het Amsterdamse stadsbestuur vocht dat besluit eerder deze maand met succes aan bij de Haarlemse bestuursrechter, die oordeelde dat de onderbouwing voor de afwijzing tekortschoot.
Lees hier het hele Premium artikel op de site van het NHD.
Alsjeblieft niet nog meer van die krengen!
Ze zal niet reageren
Vanzelfsprekend.
Iedereen die deze planeet leefbaar wil houden reageert op al die psychopatische pogingen tot nog verdere verwoesting van het welZIJN van Wij van Ons, Iedereen Allemaal, Jan en Alleman en Al die Anderen.
De rest verzuipt in de welVAART der Volkeren, hoe eerder hoe beter.