
Het vrijdagprogramma van Reuring Festival gaat helaas niet door vanwege code rood. Door de extreme hitte is het niet veilig om het evenement door te laten gaan. Daarom heeft de burgemeester, op advies van de Veiligheidsregio Zaanstreek-Waterland, besloten om vrijdag te schrappen.
Burgemeester Ellen van Selm: ‘Het is ontzettend jammer dat het vrijdagprogramma van Reuring nu niet door kan gaan. Het wordt georganiseerd door enthousiaste vrijwilligers en veel mensen kijken ernaar uit. Maar de gezondheid en veiligheid van bezoekers, artiesten en vrijwilligers gaan voor.’
Later wordt besloten of de andere dagen van Reuring wel doorgaan.
S’avonds koelt het toch af… 🤨🙄