
Gisteravond een heel erg leuke avond gehad in PX. We hadden de Volendammer Pubquiz. 8 rondes gepresenteerd door Volendam specialisten als Grôsk, stichting Volendammer goed, Koentmemes, Albert Veerman, Johan Tol en Henk Mühren. Grote dank aan José Vlak en haar team voor het fine tunen, presenteren en nakijken van de Quiz. Ook Albert Veerman bedankt voor het leuke prijzenpakket. Volgend jaar weer!











Ging de Puit via het zebrapad of stak ‘ie schuin over? Dat is dan wel een dingetje.