
Gisteravond hebben we in ons jubileumjaar van de Marker Havenfeesten helaas een beslissing moeten nemen die we liever nooit hadden willen nemen. De veiligheid van onze bezoekers, vrijwilligers en medewerkers gaat boven alles. Daarom zagen we ons genoodzaakt om het evenement voortijdig te beëindigen. Dat doet ons ontzettend veel verdriet. We vinden het heel vervelend voor iedereen die ons heeft gesteund en naar ons is gekomen om dit bijzondere jubileum met ons te vieren. Bedankt voor jullie begrip, steun en betrokkenheid.
We hopen vooral dat iedereen veilig thuis is gekomen. Vandaag willen we ons jubileum graag samen met jullie op een mooie manier afsluiten. We hopen jullie dan allemaal weer te mogen verwelkomen, zodat we er samen alsnog een onvergetelijke afsluiting van kunnen maken.
Wat ging het tekeer. De MES heeft de dappere beslissing moeten nemen de tent te ontruimen. Geen makkelijke keuze maar als je naar buiten keek wel de enige.
Dank jullie wel voor de enorm moeilijke beslissing die jullie hebben moeten nemen voor de veiligheid van iedereen! Een hele diepe buiging voor jullie professionaliteit hierin. Morgen iedereen zoveel mogelijk naar de tent en heel veel munten kopen om te zorgen dat dit geen financiële strop wordt voor de MES. De harde werkers die dit VRIJWILLIG allemaal voor ons organiseren!