
Vanavond waren gemeentesecretaris Manja van der Weit en ik op het slotfeest van een feestelijke 70 dagen. Fantastisch concert van Amicitia, aangevuld met zangers, dansers en acrobaten uit het dorp en de gemeente. Alle verenigingen gaven acte de présence in een vlaggenparade. De saamhorigheid spatte ervan af. Na een swingend einde prees trotse burgemeester Leon de Lange alle artiesten en vrijwilligers voor en achter de schermen.
Hartelijk dank voor het feest Gemeente Landsmeer en van harte gefeliciteerd 🦢